Tuesday, September 21, 2010

Bagaimana Nak Ambil Duit Bonus $100

Mesej ini khusus kepada ahli percuma yang belum upgrade sahaja. Kepada ahli-ahli yang telah upgrade saya ucapkan syabas kepada anda semua.

Sebagai ahli percuma anda masih layak untuk mendapat bonus pendaftaran $100 tetapi oleh kerana jumlah minima yang boleh dikeluarkan ialah $150 maka buat masa ini anda tidak dapat keluarkan duit $100 tersebut. Jangan bimbang kerana duit $100 itu tidak hilang tetapi ia akan dibawa ke bulan berikutnya hinggalah baki tunai anda berjumlah $150.

Bagaimanakah caranya untuk anda menjadikan baki tunai dalam akaun anda mencecah $150 ? Caranya mudah sahaja iaitu anda cuma perlu menaja hanya 5 orang ahli berbayar kerana untuk setiap seorang yang anda taja anda akan dapat $10 jadi 5 X 10 = $50.

Bagaimana pula jika anda tidak dapat menaja ahli berbayar ? Caranya anda mestilah aktif dengan aktiviti paid per action kerana sebagai ahli percuma untuk setiap PPA yang anda lakukan anda akan dapat $0.03. Cara ini mungkin lambat sedikit tetapi anda tetap akan dapat bonus pendaftaran $100 itu.

Cara paling mudah ialah anda upgrade premium kerana hanya dengan 2 ahli berbayar anda sudah balik modal. Anda juga akan mendapat komisen dari downline berbayar anda dan komisen ini akan bertambah apabila downline anda pula membuat penajaan.

KERJA DARI RUMAH

Selamat Maju Jaya

No comments:

Post a Comment